Кожна тема у зошиті має таку ж
назву, як і в підручнику. У зошиті учень має записати дату вивчення теми.
На сторінках зошита автори пропонують багато цікавих вправ, у
яких потрібно висловити своє ставлення, заповнити пропущене, розв’язати ребуси
чи логічні завдання, відновити порядок дій в алгоритмі, згрупувати об’єкти чи
назвати їх. Для виконання таких завдань
школярам потрібно буде застосувати знання та вміння, які вони отримали з підручника,
пояснення вчителя, під час спільної роботи з однокласниками чи виконання
завдань на комп’ютері, а також з власного досвіду, із розповідей батьків та
старших друзів.
Вчитель може так організувати роботу учнів із зошитом:
1) учні виконують усі вправи із зошита на уроці, тему якого вивчають;
2) учні виконують частину завдань на уроці для формування нових навичок та умінь, а інші завдання - на наступному уроці для закріплення набутих на попередньому уроці навичок та умінь.
Оскільки у 4 класі не передбачено домашніх завдань, то у зошиті немає для цього спеціальних позначень. Порядок вправ для виконання відповідає порядку викладу матеріалу та його складності:
- демонстрування розуміння нового матеріалу
- розвиток логічного мислення
- застосування нових знань
- розвиток алгоритмічного мислення
- проведення рефлексії
Для роботи в зошиті учневі потрібно мати ручку та кольорові олівці.
На першому уроці пропонуємо разом з учнями ознайомитись із структурою зошита, підписати його, знайти цікаві завдання, які учні можуть за бажанням виконувати самостійно.
Оцінювання навчальних досягнень учнів пропонується здійснювати вербально.
З питань придбання звертайтесь за посиланням http://osvita-center.com.ua/catalog/4-klas/morze-n-v-nformatika-4-kl-robochiy-zoshit-isbn-/.
Вдалої підготовки до нового навчального року!
З питань придбання звертайтесь за посиланням http://osvita-center.com.ua/catalog/4-klas/morze-n-v-nformatika-4-kl-robochiy-zoshit-isbn-/.
Вдалої підготовки до нового навчального року!
Немає коментарів:
Дописати коментар