Урок 19-20

Урок 19
Малювання в Інтернеті


Пропонуємо скористатись онлайновим графічним редактором http://www.slimber.com/

1) Продемонструйте учням готовий малюнок та запустіть процес його виконання http://www.slimber.com/gallery/image/scoots:u531591.html2) продемонструйте редактор.
2) Розкажіть як встановлювати розмір полотна

3)  Ознайомте учнів із інструментами для малювання: Порівняйте їх із інструментами графічного редактора, у якому учні вже працювали
4) Продемонструйте як змінювати колір інструмента та фону. Покажіть що таке інструмент Чарівний пензлик, як змінювати властивості штампа пензлика


5) Запропонуйте перевірити на практиці як користуватись цими інструментами
6) Запропонуйте намалювати малюнок: ялинкова прикраса, весняне дерево, літній пейзаж тощо.
7) Виставка малюнків - Як це зроблено? Діти демонструють малюнок та процес його побудови 

Робота у зошиті

Фізкультхвилинка - відгадай фігуру


Пропонуємо розглянути роботу у графічному редакторі, який забезпечує анімацію створених малюнків.
Розгляньте вікно середовища у підручнику. Виконайте разом з учнями з демонстрацією на екрані вправу Акваріум. У вас має вийти такий мультфільм

Рефлексія

Урок 20
Спілкування в Інтернеті


1) Якщо у навчальному закладі є два комп'ютерні класи, в яких навчається кожна підгрупа, то організуйте Скайп-зв'язок із іншим комп'ютерним класом. У противному разі - із класоводом, директором, педагогом-організатором чи бібліотекарем. У бесіді з учнями встановіть, як організувати відеозв'язок, надсилати повідомлення, додавати до повідомлень смайлики, працювати зі списком контактів.

2) Запропонуйте учням прочитати текст із підручника про соціальні мережі та розповісти про них учням. Попросіть доповнити текст власними думками та спостереженнями.

3)Учні виконують  вправу Правила безпеки за комп'ютером. 



Обговоріть з учнями правила.

4) Об єднайте учнів у три групи. Кожна група переглядає відео Безпека в Інтернеті із номером групи (розміщені у папці Безпека). Після обговорення у групі діти демонструють відео на екрані всьому класу по формулюють як потрібно діяти у кожному із випадків.

5) Робота у зошиті
6) Робота із підручником.Впарва з рубрики Міркуємо.
7) Рефлексія

  • Я можу навчати своїх батьків як...
  • Я може розповісти своїм друзям про...
  • Я пишаюсь ...
  • Мені цікаво було...

Немає коментарів:

Дописати коментар